تاریخ: ۲۱:۰۶ :: ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
یک برد و یک باخت حاصل تلاش گرگانی‌ها

تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و بانوان شهر گرگان در رقابت‌های دور برگشت لیگ برتر کشور مقابل حریفان به یک پیروزی و یک شکست دست یافتند.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر مردان کشور امروز یکشنبه در گروه الف برابر تیم اکسون تهران با نتیجه ۶۴ بر۴۴ به پیروزی رسید.

مهران شاهین‌طبع سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان برای ابتدای این مسابقه محمدسینا واحدی، نوید رضایی‌فر، محمد جمشیدی، مایک رستم‌پور و کیوان ریاعی را در مقابل یاران اکسون با ترکیب اولیه ذوران ورکیچ، محمدرضا تقی‌لو، بهشاد عرب‌زاده، کرنی‌داریوز هنری و رضا مرادی با هدایت البرز آبکاری به میدان فرستاد.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان با ۱۰ بازی، دارای ۱۰ برد و بدون باخت با ۲۰ امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به پالایش نفت آبادان در صدر جدول رده‌بندی گروه الف قرار دارد.

این تیم فردا به مصاف تیم آویژه صنعت پارسا مشهد به میدان خواهد رفت.

همچنین تیم بسکتبال بانوان شهر گرگان با شکست مقابل تیم شورا و شهرداری قزوین با قرار گرفتن در مکان سوم به مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال زنان باشگاه‌های کشور راه یافت.

در این دیدار که در سالن بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال برگزار شد، تیم بسکتبال بانوان شهر گرگان با نتیجه ۷۰ بر ۸۴ نتیجه را به حریف قزوینی خود واگذار کرد.

سروه ضرغامیان سرمربی تیم بسکتبال بانوان شهر گرگان برای آغاز این مسابقه در ابتدا سیران قادرنژاد، ریحانه باقری، پریسا کرمی، مونس علی‌پناه و زهرا سوخته‌سرایی را در مقابل پنج بازیکن اولیه شورا و شهرداری قزوین با ترکیب فاطمه آقازادگان، روژانو محمودی، مطهره کشافی، رقیه نجفی و شهرناز جاهد با هدایت افسانه حسن‌نائبی قرار داد.

در این مسابقه پریسا کرمی از تیم گرگان و فاطمه آقازاگان از قزوین به ترتیب با ۲۹ و ۳۶ امتیاز و همچنین اثرگذاری ۲۶ و ۳۲ امتیازآورترین و موثرترین بازیکن میدان و تیم‌های خود بودند.

تیم بانوان شهر گرگان در مرحله نخست پلی‌آف به مصاف تیم مهرام تهران خواهد رفت.

رقابت‌های پلی‌آف به صورت ۲ برد از ۳ بازی خواهد بود.

فصل جاری لیگ برتر بسکتبال مردان و زنان کشور به دلیل شیوع کرونا به صورت متمرکز در تهران برگزار می شود.

print

پاسخی بگذارید