تاریخ: ۲۳:۲۳ :: ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
کنترل بیش از ۱۸ هزار دستگاه ناوگان عمومی در مازندران

۱۸ هزار و ۷۸۸ دستگاه از وسایل نقلیه عمومی در محور‌های مازندران کنترل شدند.

ابوالفضل صفری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: ۱۸ هزار و ۷۸۸ دستگاه از وسایل نقلیه عمومی مورد از ابتدای امسال تاپایان مرداد بازدید و کنترل شد که از این تعداد یک هزار و ۷۸۸ مورد تخلف احصاء شد.

او افزود:این تخلفات پس از بررسی، در دبیرخانه کمیسیون‌های مربوطه ماده ۱۱ رانندگان، ماده ۱۲ شرکت‌ها و ۱۴ مالکین وسیله نقلیه طرح و منجر به رای خواهد شد.

صفری گفت: طرح کنترل و نظارت بر تردد وسایل نقلیه عمومی از جمله ناوگان حاملین مواد خطرناک، اتوبوس‌ها، مینی بوس‌های برون شهری و سایر وسایل نقلیه عمومی، به منظور ارتقای ایمنی عبور و مرور و کاهش تصادفات و فوتی‌های جاده‌ای به شکل گشت‌های مشترک ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌ها و پلیس راه در همه محور‌های مواصلاتی، پرخطر و پر تردد و به شکل بازدید‌های میدانی ناوگان عمومی حمل‌ونقل و کنترل مدارک و تجهیزات ایمنی آن‌ها در طول راه‌ها و محل‌های توقف انجام شده است.

او افزود: به منظور بازدارندگی، شناسایی و اعمال قانون بر تخلفات رانندگی و همچنین ارتقای ایمنی تردد و کاهش تصادفات و فوتی‌های جاده‌ای، طرح کنترل و نظارت بر تردد وسایل نقلیه عمومی توسط این اداره کل و قرار گاه پلیس راه استان به صورت مستمر در حال اجرا می‌باشد.

print

برچسب ها:

پاسخی بگذارید