تاریخ: ۱۰:۰۲ :: ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
آخرین جزئیات از سهام عدالت

عضو شورای عالی بورس گفت: تمام تغییرات و ملاحظات مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی در آخرین جلسه شورای عالی بورس به تصویب رسید.

به گزارش اقتصاد گستر شمال حمیدرضا دانش کاظمی عضو شورای عالی بورس گفت: تمام تغییرات و ملاحظات مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی در آخرین جلسه شورای عالی بورس به تصویب رسید و طی این هفته در حال امضا شدن است. در صورت امضای اعضای کمیته صیانت از سهام عدالت که کمیته‌ای متشکل از پنج عضو که وظیفه نظارت بر برگزاری مجامع را دارند، مجامع شرکت ها تشکیل می‌شود. طبق مصوبه تا ابتدای شهریور سال ۱۴۰۳ کل مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت باید برگزار شود.

این مقام مسئول در ادامه بیان کرد: یعنی ۳۰ شرکت تقریبا هر کدام مجامع آن‌ها اگر طی دو هفته برگزار شود احتمالا تا زمان مشخص مجامع عملیاتی می‌شود. سازمان بورس هم مقدمات این کار را انجام داده و حداقل برای چند استان این کار به سهولت قابلیت اجرا شدن را دارد و برای بقیه استان‌ها هم سازمان بورس و سپرده‌گذاری مرکزی خود را آماده کرده اند تا به امید خدا مجامع برگزار شود.

او در خصوص بازگشایی نماد‌های استانی سهام عدالت هم می‌گوید: تا قبل از برگزاری مجامع،  بازگشایی نماد‌های استانی سهام عدالت امکان پذیر نیست.

دانش کاظمی در پاسخ به این پرسش که شیوه برگزاری مجامع چگونه خواهد بود؟ اظهار کرد: قطعا امکان برگزاری حضوری وجود دارد، اما برای برگزاری مجامع شرکت‌های استانی سهام عدالت علاوه بر حضور اصالتی و وکالتی حضور نمایندگی هم مهیا شده و مصوبه شورای عالی بورس را گرفته است.

print

برچسب ها:

پاسخی بگذارید