تاریخ: ۹:۲۳ :: ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
اجرای طرح نشاط معنوی در ۲۰ امامزاده مازندران

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: همزمان با فصل تابستان طرح نشاط معنوی در ۲۰ امامزاده و آستان مقدس بقاع متبرکه استان اجرا شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت الاسلام مسعود قربانی در گفت و گویی از اجرای طرح نشاط معنوی در استان خبر داد و اظهار کرد: این طرح همزمان با فصل تابستان در ۲۰ آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان آغاز شده است.
وی یکی از اهداف اجرای طرح نشاط معنوی را تعمیق باورهای دینی و ترویج معارف اسلامی در بین جوانان و نوجوانان در ایام اوقات فراغت دانست و افزود: در این طرح در تلاش هستیم مهارت افزایی و توانمندسازی دانش آموزان در کلاس های نشاط معنوی مورد توجه قرار گیرد.
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران بیان کرد: مخاطبین طرح نشاط معنوی دانش آموزان رده سنی ۸ الی ۱۸ سال هستند.
قربانی تصریح کرد: سالهای گذشته طرح نشاط معنوی به صورت حضوری برگزار شده اما امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت حفظ سلامتی دانش آموزان کلاس های طرح نشاط معنوی به صورت مجازی برگزار خواهد شد.
وی بیان کرد: علاقه‌مندان به طرح نشاط معنوی می توانند در شبکه‌های اجتماعی بقاع متبرکه شهر و یا محله خود عضو شوند و از کلاس‌های آن بهره گیری کنند.

print

پاسخی بگذارید