تاریخ: ۲۱:۵۲ :: ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
استاندار مازندران: حضور در انتخابات کشور را از آسیب‌ها مصون نگاه می‌دارد

استاندار مازندران گفت: انتخابات تجلی مردم‌سالاری و تبلور اراده مردم در حکمرانی است و حضور مردم پای صندوق‌های رای مانند سنگری مستحکم علاوه بر تعیین سرنوشت ملت، کشور را از هر آسیبی مصون نگاه می‌دارد.

به گزارش اقتصاد گستر شمال  سید محمود حسینی‌پور روز شنبه در جلسه هیات بازرسی ستاد انتخابات مازندران با بیان این‌که انتخابات امسال هم برای جریان انقلاب و هم برای جریان ضد انقلاب حایز اهمیت است، اظهار کرد: بدخواهان نظام اسلامی با بسیج امکانات و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود قصد دارند تا از مشارکت مردم در این دوره از انتخابات جلوگیری کنند و انتخابات را کمرنگ جلوه دهند.

وی افزود: انتخابات در تاریخ پرفروغ انقلاب اسلامی همواره از اهمیت بسبار بالایی برخوردار بود. شرکت در انتخابات بارزترین مظهر حضور مردم در صحنه و پشتوانه عظیم انقلاب است. حضور پای صندوق‌های رای مانند سنگری مستحکم علاوه بر تعیین سرنوشت ملت، کشور را از هر آسیبی مصون نگاه می‌دارد. به پشتوانه مردم، نظام اسلامی طی ۴۴ سال گذشته در برابر تمام توطئه‌های دشمنان مقاومت و ابستادگی کرد.

نماینده عالی دولت در مازندران خاطرنشان کرد: باید با استفاده از تمام امکانات و ظرفیت‌های موجود، انتخاباتی سالم و قانونمند و با حضور حداکثری مردم در کشور برگزار شود. در مازندران کارهای زیرساختی لازم برای برگزاری انتخابات انجام شد تا بتوانیم این رویداد سیاسی مهم را با موفقیت برگزار کنیم.

استاندار مازندران: حضور در انتخابات کشور را از آسیب‌ها مصون نگاه می‌دارد

استاندار مازندران با بیان این‌که دیار علویان در این دوره از انتخابات نیز مانند ادوار گذشته باید از استان‌های برتر کشور باشد، تصریح کرد: وظیفه و رسالت اعضای ستاد بازرسی انتخابات استان بسبار سنگین است. بازرسان نباید با اعلام حمایت از نامزدی خاص یا رفتارهای شائبه‌برانگیز، شأن و جایگاه خود و انتخابات را خدشه‌دار کنند.

حسینی‌پور بر لزوم برگزاری انتخاباتی سالم و فانونمند با حضور حداکثری مردم تاکید کرد و گفت: اعضای ستاد انتخابات باید این مهم را در اولویت کاری خود قرار دهند.

نماینده عالی دولت در مازندران حفظ آراء مردم را حق‌الناس توصیف کرد و افزود: اعضای هیات بازرسی و ستاد انتخابات علاوه بر توجه به این اصل مهم، باید از قوانین انتخاباتی نیز آگاهی کاملی داشته باشند تا بتوانند در برابر برخی تخلفات احتمالی، با قاطعیت برخورد کنند.

وی اظهار کرد: این دوره از انتخابات چه در داخل و چه در خارج از کشور مورد توجه قرار دارد. خوشبختانه جریان انقلاب در هر عرصه‌ای که ورود کرد موفقیت بود و در این انتخابات نیز با همراهی آحاد جامعه سربلند خواهد بود.

استاندار مازندران در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به فرارسیدن روز ملی بصیرت گفت: ۹ دی روز بعیت امت اسلامی با رهبر انقلاب بود. دشمنان با راه‌اندازی فتنه قصد براندازی انقلاب اسلامی را داشتند که در ۹ دی ۱۳۸۸ با حضور به موقع مردم این توطئه بدخواهان نظام ختثی شد. مردم در ۹ دی وفاداری و دلدادگی خود را به انقلاب اسلامی به اثبات رساندند.

حسینی‌پور با بیان این‌که فتنه ۸۸ ماهیت بسیاری از افراد را در داخل کشور افشا کرد، افزود: حماسه ۹ دی اتفاق بسیار بزرگی بود و اگر مردم فتنه را خاموش نمی‌کردند جریان فتنه به راحتی از نظام دور نمی‌شد. بخش زیادی از ابعاد فتنه ۸۸ هنوز برای مردم بازگو نشده است.

print

پاسخی بگذارید