تاریخ: ۱۰:۲۷ :: ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
قیمت سکه به بالای ۲.۵ میلیون تومان بازگشت+جدول

قیمت سکه بهار آزادی طرح جدید که طی چند روز گذشته روند کاهشی را در پیش گرفته بود امروز با افزایش ۲۱۰ هزار تومانی دوباره به بالای ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید.

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی) امروز دوشنبه بیست و هشتم خردادماه در بازار تهران با ۲۱۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، ۲ میلیون و ۵۳۵ هزار تومان تعیین شد.

همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ۸۶ هزار تومان رشد نسبت به روز گذشته، ۲ میلیون و ۳۸۹ هزار تومان داد و ستد شد. از سویی دیگر، امروز در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی با ۳۰ هزار تومان افزایش قیمت نسبت به مدت مشابه، یک میلیون و ۲۱۷ هزار تومان و هر قطعه ربع بهار آزادی نیز با ۱۵ هزار تومان رشد نسبت به روز گذشته ۶۹۷ هزار تومان معامله شد.

بر اساس این گزارش، هر قطعه سکه گرمی با ۲ هزار تومان افزایش ۳۹۶ هزار تومان معامله شد و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۶ هزار و ۹۴۰ تومان رشد ۲۱۳ هزار و ۴۴۰ تومان قیمت خورد.

با این حال بر اساس اعلام بانک مرکزی، قیمت هر دلار آمریکا با ۳ تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۴ هزار و ۲۴۲ تومان تعیین شد. افزون بر این، نرخ هر یورو نیز با یک تومان افت به ۴ هزار و ۹۱۷ تومان رسید و هر پوند نیز با ۳ تومان افزایش ۵ هزار و ۶۲۹ تومان قیمت‌گذاری شد.

جدول نرخ ارز و سکه در بازار (قیمت‌ها به تومان)

نوع سکه و ارز

یکشنبه دوشنبه

سکه امامی

۲۳۲۵۰۰۰ ۲۵۳۵۰۰۰

سکه بهار آزادی

۲۳۰۳۰۰۰ ۲۳۸۹۰۰۰

نیم سکه

۱۱۸۷۰۰۰ ۱۲۱۷۰۰۰

ربع سکه

۶۸۲۰۰۰ ۶۹۷۰۰۰

سکه گرمی

۳۹۴۰۰۰ ۳۹۶۰۰۰

طلای ۱۸ عیار

۲۰۶۵۰۰ ۲۱۳۴۴۰

دلار

۴۲۳۹ ۴۲۴۲

یورو

۴۹۱۸ ۴۹۱۷
پوند ۵۶۲۶ ۵۶۲۹
print
برچسب ها:

پاسخی بگذارید